שעון נוכחות מסייע בכל מקום עבודה

בעבר, מקומות עבודה היו צריכים להסתמך אך ורק על חתימה אישית של כל עובד, והדבר כמובן היה בעייתי מאד. עובדים היו יכולים לזייף שעות או לבקש מחבריהם שיחתמו עבורם. כיום לעומת זאת, ניתן להתקין במקום העבודה שעון נוכחות ממוחשב, אשר מאפשר זיהוי חד-חד ערכי של כל עובד במקום שאליו הוא נכנס. כך אפשר לדעת במדויק מתי כל עובד שהה במקום העבודה, ואף לקבל מידע נוסף על סדר היום שלו.

טביעת אצבע בשעון נוכחות

מה כוללים שעוני הנוכחות כיום?

  • זיהוי ייחודי – שעון נוכחות יכול לזהות כל עובד באופן פרטני, במה שמכונה זיהוי חד-חדי ערכי. לכל עובד תהיה טביעה משלו שתזוהה בתוך השעון. אפשר לתת לעובדים להזדהות באמצעות כרטיס או שבב, ואפשר גם לבצע זיהוי ביומטרי לפי טביעת אצבע, וכך ניתן למנוע מצב שבו עובד מעביר כרטיס לחברו.

  • רשימת הפסקות – במקומות העבודה, לכל עובד מגיעה כמובן הפסקה. עם זאת,ניתן כמובן לסמן במערכת מתי העובד יצא לפסקה. ניתן לעשות זאת ע"י הזנה קבועה של כל עובד, או להגדיר זאת באלגוריתם של שעון הנוכחות באופן קבוע.

  • סימון איחורים – בתוך שעוני הנוכחות, ניתן להגדיר כיום גם תשומת לבמיוחדת לאיחורים של עובדים. ניתן להגדיר ששעת ההגעה היא 8, ואם עובד רבה להגיע ב9,המערכת תוכל לספק התראה מתאימה לדרג הניהול.

  • סיכום וחישוב השעות – אחד מהיתרונות המשמעותיים בהתקנה של שעון נוכחות במקום העבודה, הוא בכך שהשעון הוא גם תוכנת שכר אשר מסכמת את סך שעות העבודה של כל העובדים ומבצעת חישוב של השכר אשר מגיע להם בחישוב על פי דירוגי השכר לפי שעה. השעון יכול לחשב גם שעות נוספות, חישוב של עבודה בשבת ובחג, וכיו"ב.

שעון נוכחות בטביעת אצבע

פתרון מעולה למקום העבודה

אם גם אתם מעוניינים בהתקנה של שעון נוכחות במקום העבודה, כל מה שנותר לכם לעשות זה לפנות לחברת א.א לומן מד-עת. החברה מתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי הנוכחות ובקרת כניסה למקומות העובדה, תוך התאמה אישית לכל לקוח.

שעון נוכחות על ידי כרטיס

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן