ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות שלהן ולהפחית עלויות.

ישנם מספר אתגרים הנלווים לניהול עובדים מרחוק. במאמר זה נעבור על כמה מהנפוצים ביותר וכיצד להתגבר עליהם.

ניהול מרחוק הוא משימה מורכבת, לכן חשוב להיות מודע לאסטרטגיות שבהן משתמשים.

חישוב שעות עבודה

יתרונות עבודה מרחוק

עובדים שעובדים מרחוק הם פרודוקטיביים ומרוצים יותר מעמיתיהם שעובדים במשרד. יש לכך הרבה סיבות, אבל אחת הסיבות העיקריות היא שיש להם יותר גמישות בניהול הזמן שלהם.

עובדים מרחוק יכולים לדאוג לחייהם האישיים מבלי שיפריעו להם פוליטיקה משרדית או פגישות מיותרות. יש להם גם פחות זמן נסיעה מה שאומר שהם מבלים יותר זמן עם משפחה וחברים. זה הופך אותם למאושרים ופרודוקטיביים יותר בעבודה.

ניהול עובדים מרחוק אינו קל, אבל יש כמה דרכים להקל על שני הצדדים:

-התקשרו לעתים קרובות

– ודאו שאתם יודעים את שעות העבודה של העובד מרחוק שלך

– ודא שאתה מגדיר ציפיות ברורות לעובדים מרחוק שלך

האם עבודה מרחוק היא תופעה חדשה?

עובדים מרוחקים הם לא תופעה חדשה. משימות כמו שירות לקוחות וירטואלי, עיצוב אתרים ופיתוח תוכנה מבוצעות מרחוק כבר שנים. ההבדל כעת הוא שיותר חברות מחפשות להעסיק עובדים מרחוק מכיוון שהן לא מוצאות מספיק עובדים מיומנים בשווקים המקומיים שלהן.

חברות צריכות להיות מוכנות לאתגרים של ניהול עובדים מרוחקים על ידי יצירת תהליכים ומדיניות שיבטיחו את הצלחת תכניות העבודה שלהן.

שימוש בשעון נוכחות לניהול עובדים מרחוק

עם עובדים מרחוק, קשה לעקוב אחר זמנם בעבודה. עם זאת, בעזרת אפליקציית שעון נוכחות ניתן לעשות זאת בצורה הרבה יותר קלה.

התוכנה המשמשת לניהול עובדים מרחוק אינה שונה מזו המשמשת בסביבה משרדית. ההבדל היחיד הוא שהוא עוקב אחר הזמן דרך חיבור לאינטרנט ומדווח למעסיק. כך הם יכולים לוודא שהעובדים שלהם עובדים ביעילות ושהם לא מבזבזים זמן.

האם זה מרגיש שהצוות שלך עובד, אבל לא באמת עושה שום דבר? אנו יכולים להראות לך כיצד שעוני נוכחות של לומן מד עת יעזרו לך לנהל את העסק שלך בצורה יעילה יותר.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן