קורא כרטיסים – אמצעי מעקב ופיקוח אמין ומהימן

א.א. לומן-מד-עת מספקת קוראי כרטיסים מגנטיים של עובדים, המתחברים למחשב באמצעות חיבורים שונים. קוראי הכרטיסים מאפשרים פעולות שונות, למשל: קליטת שעות נוכחות עבור כניסה ויציאה, בקרת כניסה לבניין, לקומות ולחדרים שונים ועוד.
לפרטים נוספים ולהזמנות חייגו עכשיו: 03-6826566

קורא כרטיסים בעסק

פתרונות מתקדמים לעסק שלכם

אנו נעזרים בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת ניהול שוטף של העסק ובקרה נוחה, פשוטה ויעילה על פעילותם של עובדים ומבקרים בעזרת שעון נוכחות. קורא כרטיסים הוא מתקן חכם המזהה כרטיסי עובדים ומבקרים באמצעות כרטיסים מגנטיים. הנתונים נשלחים באופן מיידי למחשבים ולמערכות בקרה, המשמשים כשומרי הסף של העסק ומאפשרים אך ורק לבעלי גישה מעבר חלק בין החללים השונים.

קוראי הכרטיסים שלנו משמשים כיום אינספור לקוחות מרוצים, ביניהם:

  • מפעלים
  • חברות הייטק
  • מוסדות
  • חניונים
  • ועוד

השימוש בכרטיס המגנטי הנקרא גם כרטיס עובד ובקורא הכרטיסים הוא קל מאוד, למעסיקים, לעובדים ולמבקרים כאחד. כל מה שצריך לעשות הוא להעביר את הכרטיס על גבי קורא הכרטיסים או במרווח המיועד לשם כך במכשיר לצורך סריקה, והמעבר נפתח (ונסגר באופן אוטומטי), או ששעת ההגעה/היציאה מוחתמת בשעון הנוכחות.

קורא כרטיסים – פתרון מושלם לעסק שלכם

כאחת החברות הוותיקות והמובילות בארץ בשיווק מערכות בקרת כניסה, ברשותנו מגוון רחב של קוראי כרטיסים המתאימים למערכות בקרה, כניסה ונוכחות של עובדים עבור מפעלים, חברות ועסקים שונים. נשמח לספק לכם קוראי כרטיסים ומוצרים משלימים נוספים עם אחריות מלאה. המומחים שלנו עומדים לשירותכם, על מנת לספק לכם מענה על כל שאלה, ייעוץ מקצועי, שירות ותמיכה.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף עוד היום למעגל לקוחותינו המרוצים
וליהנות משירות הניתן מכל הלב, מיחס אישי ומשקט נפשי.

קורא כרטיסים

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן