תמיכה

אנו בלומן מד-עת מאמינים שיחס אישי ומענה מהיר הם הבסיס לקשר עסקי מוצלח, בתוך כך אנו מעניקים שירות ותמיכה ללא הגבלה בעזרת צוות תמיכה מנוסה ומיומן.

תמיכה טכנית, במה מדובר?

תמיכה טכנית היא מכלול השירותים שארגונים מספקים ללקוחות, המשתמשים במוצרים או בשירותים הטכנולוגיים שהם מספקים.

מרבית החברות מציעות תמיכה טכנית עבור השירותים או המוצרים שהן מוכרות, שכלולה לעיתים במחיר רכישת המוצר, ולעיתים על מנת לקבלה נדרש תשלום נוסף.

התמיכה הטכנית מתבצעת לרוב באמצעות טלפון, דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט או כלי אחר שדרכו יכולים המשתמשים לדווח על בעיות טכניות.

באילו דרכים אנחנו מציעים תמיכה טכנית ללקוחותינו?

אנו מציעים תמיכה באמצעות שיחת טלפון עם טכנאי מוסמך, מענה במייל ובוואטסאפ.

בנוסף, אנו מציעים תמיכת טכנאי בשטח (בבית העסק שלכם) עבור שעוני נוכחות באחריות או בשירות.

כמו כן, תוכלו למצוא באתר שלנו מדריכי תפעול המערכות ותשובות לשאלות נפוצות של לקוחותינו.

/ 5.

שתף עמוד:

מתקשים לעקוב אחר נוכחות העובדים?

כמה פרטים קטנים, ואנחנו כבר חוזרים אליך!

דילוג לתוכן