תוכנת נוכחות בכל עסק

תוכנת נוכחות היא ה"מוח" של כל שעון נוכחות מודרני. שעוני הנוכחות המודרניים אינם פועלים באופן מכאני יותר, כפי שהיה בעבר, אלא שמדובר בשעונים אלקטרוניים וממוחשבים שברובם המכריע מחוברים לתוכנה ששומרת את הנתונים. תוכנה זו מאפשרת פונקציות רבות של רישום שעות נוכחות של העובדים, הכניסה והיציאה, שעות ההפסקה שלהם ודברים רבים נוספים, והיא מאפשרת ניהול עובדים באופן אפקטיבי ומדויק.

תוכנת נוכחות עם טביעת אצבע

היתרונות של תוכנת נוכחות בעסק

שעון נוכחות הוא חובה בכל עסק, בין אם הוא מעסיק מספר מצומצם של עובדים או מאות עובדים. חיבורו לתוכנה משוכללת מאפשרת את הדברים הבאים:

  • רישום כניסה ויציאה של העובד בעסק
  • רישום ודיווח נוכחות של עובדים הנמצאים מחוץ לעסק או כאלה שעובדים מהבית על ידי חיבור התוכנה לאינטרנט
  • רישום שעות ההפסקה של העובדים במהלך יום העבודה
  • חיבור לתוכנת הנהלת החשבונות לחישוב המשכורות על פי נתונים אלה ועל פי נתונים נוספים שמוזנים לתוכנה אודות כל עובד בנפרד.

שעון עם תוכנת נוכחות בעסק

את תוכנת הנוכחות, כאמור, ניתן לחבר לאינטרנט ולתכנת אותה כך שכל עובד, ולא משנה איפה הוא נמצא, יוכל לרשום את שעות העבודה שלו בכל יום עבודה. התוכנה מאפשרת את כניסת העובדים לתוכנה מכל מחשב עם חיבור לאינטרנט והיא מתוכנתת באופן כזה שלא ניתן לשנות את הנתונים לאחר שהוכנסו. באופן הזה יכול העובד להכניס לתוכנה גם את ימי החופשה שלו, ימי מחלה וכדומה.

תוכנת נוכחות משרתת כיום את מרבית העסקים לניהול עובדים יעיל, וניתן לרכוש שעוני נוכחות מסוגים שונים, לרבות שעון נוכחות ביומטרי, שעון נוכחות המחובר לשער כניסה שמסנן את הנכנסים וכיוצא באלה.

חברת לומן שעוני נוכחות משווקת את המערכות המשוכללות ביותר בעולם בתחום שעוני הנוכחות ותוכנות הנוכחות. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בכל הנחוץ לכם בתחום זה.

שעון נוכחות על בסיס טביעת אצבע

מהי תוכנת נוכחות?

תוכנת נוכחות היא תוכנה המשמשת לניהול נוכחות ושעות עבודה של עובדים במקום העבודה. התוכנה מאפשרת לנהל את הנוכחות, לספק מידע על שעות עבודה, ליצור דוחות, ולנהל תהליכים אחרים קשורים לנוכחות ולשעות עבודה.

מהם יתרונות שימוש בתוכנת נוכחות

יתרונות השימוש בתוכנת נוכחות כוללים:

- ניהול נוכחות ושעות עבודה באופן יעיל ומדוייק.
- יצירת דוחות מפורטים ובזמן אמת לגבי שעות העבודה, הנוכחות והחוסרי נוכחות.
- הפחתת שגיאות והתאמות לא מדוייקות בדרך כלל לניהול נוכחות באמצעות חומרה בלבד.
- אפשרות להתאים את התוכנה לצרכי העסק ולהתאים את הפונקציונליות לכל מקום עבודה.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן