למה להשתמש במערכת נוכחות אינטרנטית?

כל חברה צריכה מערכת נוכחות על מנת לקבל את נתוני שעות העובדים ולעבד את הנתונים לכדי דוח מפורט המכיל את חלוקת שעות העבודה, בתקופה האחרונה המערכות הפוצות ביותר מבוססות אינטרנט, אז למה להשתמש במערכת נוכחות אינטרנטית?

מערכת נוכחות אינטרנטית הינה מערכת נוכחות אשר שימושה הוא עיבוד שעות העובדים לכדי דוח שעות עבודה תוך חלוקה לשעות רגילות, נוספות, היעדרויות, חגים ועוד.

בין היתרונות בשימוש במערכת אינטרנטית:

  • נוחות וניידות – גישה למערכת מכל מקום
  • חיסכון במקום – אין צורך בהתקנה של מערכת על המחשב האישי
  • ביטחון – המחשב הלך? הכול קיים ומגובה בענן
  • שיתופיות – שיתוף מידע בין אנשים שונים במערכת
מחשב עם מערכת נוכחות אינטרנטית

אני רוצה מערכת נוכחות רק במחשב שלי, האם יש אלטרנטיבה?

במידה ואתם רוצים תוכנת נוכחות ועיבוד נתונים אשר תותקן על המחשב האישי שלכם הדבר אפשרי.

כל זאת בעזרת שימוש בתוכנת נוכחות DESKTOP אשר מותקנת על המחשב של הלקוח – אנחנו בלומן מד-עת מציעים גם אפשרות זאת ללקוחותינו וזאת בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוח.

מהן אפשרויות הדיווח שלי כאשר אני משתמש במערכת נוכחות אינטרנטית?

אחד היתרונות הבולטים של המערכת הינה מתן גישה לעובדים למערכת וזאת בהתאם להרשאות המערכת אותם המנהל מגדיר. לדוגמא: תוכלו לאפשר לעובד לבצע תיקוני נוכחות וזאת באישור המנהל.

אז אפשרויות הדיווח רבות ומגוונות וביניהן: דיווח אינטרנטי דרך המחשב, שעון נוכחות דרך הטלפון, אפליקציה לרישום שעות עבודה, שעוני נוכחות ועוד.

האם אני צריך לרכוש שעוני נוכחות עם המערכת?

שעוני נוכחות ידועים לכל כאמצעי הפופולרי ביותר לרישום שעות עבודה, בהתאם לכך אנו מספקים שעונים מסוג מתקדם אשר שולח את הנתונים ברגע הדיווח אל המערכת האינטרנטית ובכך יוצר את הפתרון המושלם עבור המנהלים שכן באופן זה המנהל יכול לצפות אילו עובדים שלו נמצאים בעבודה גם כאשר הוא לא נוכח בבית העסק, הרי גישה למערכת הנוכחות יש למנהל מכל מקום וזאת בתנאי שיש לו גישה לאינטרנט.

אך שימו לב, ישנם כיום הרבה אפשרויות לדיווח שאינן שעון פיזי למשל – אפליקציית שעון נוכחות אשר מאפשרת מגוון אפשרויות כגון דיווח מהטלפון כולל קבלת מיקום והגבלות מיקום, מתן גישה לתיקונים ואישורי נוכחות ועוד.

לסיכום, עם התקדמות הטכנולוגיה התווספו עוד ועד אפשרויות דיווח וכל מה שנשאר ללקוח הוא לבחור את האפשרות המועדפת עליו בהתאם כמובן לצרכים שלו, על מנת להתאים את הצרכים של העסק למוצר עצמו מומלץ להיוועץ עם יועץ מכירות מנוסה.

חשוב לזכור! כל עסק עובד בצורה שונה ועם סוגי עובדים שונים, לכן אין המלצה כללית גורפת לבתי העסק על רכישת מערכת אינטרנטית לעומת מערכת מותקנת מקומית על המחשב, יחד עם זאת אין ספק שהמערכות האינטרנטיות נהפכו לדבר שבשגרה והן הנפוצות ביותר בשוק במגוון תחומים וביניהם תחום ניהול ומעקב אחר נוכחות העובדים והפקת המשכורות וזאת בעיקר בגלל כל היתרונות הנלווים למערכות אלו.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן