בקרת כניסה ממוחשבת

בקרת כניסה ממוחשבת מספקת פתרון לבקרה ושליטה על כניסת אנשים למתחם הארגון ואבטחתו.

מהי מאפשרת? מערכות בקרת כניסה מאפשרות הכנסה של אנשים לארגון רק במידה והם מורשים לדווח בבקרת הכניסה, כמובן שניתן לשלב מספר בקרי כניסה וליצור מעגל מאובטח – תוך מתן הרשאות מעבר בארגון בהתאם לסיווג האדם/העובד/האורח.

השימוש הנפוץ ביותר שבו תוכלו להיתקל בבקרת כניסה ממוחשבת בחיי ביום יום הוא בחדרי הכושר – איפה יש שימוש בבקר כניסה? כל מתאמן מעביר את הצ'יפ שלו בכניסה למכון ורק בעזרת הצ'יפ הייחודי הזה הוא מורשה להיכנס למתחם האימונים.

עכשיו בוא ניקח את הדוגמא הקטנה הזאת ונבין את היכולות והפתרון שמערכת בקרה ומעקב מציעה.

בקרת כניסה ממוחשבת

מהו הצורך בבקרת כניסה?

מערכות בקרת כניסה מאפשרות לכל בעל עסק או אחראי בארגון לנהל, לפקח ולשלוט על האזורים עליהם הם רוצים להגן מפני כניסה של גורמים חיצוניים או לא מורשים, בעזרת המערכת יוכלו האחראיים למנוע כניסה של אנשים שאינם מורשים. מערכות אלו מאפשרות כניסות ויציאות הן של עובדים והן של מבקרים / אורחים בהתאם להרשאות מתן הגישה ולהגדרות אותם קבעו המנהלים/האחראיים בארגון.

אילו סוגי בקרי כניסה נפוצים ומומלצים?

כיום, ישנם מגוון רחב של סוגי בקרי כניסה, כאשר ההבדל בעיקרי יהיה אפשרות זיהוי האדם במערכת.

סוגי טכנולוגיות:

זיהוי בעזרת קירבה – צ'יפ או כרטיס קירבה – המכשיר מזהה את האדם בעזרת צ'יפ ייחודי ובעזרת מערכת חכמה קובע האם לאדם יש גישה למקום הנ"ל, בהתאם לכך כמובן תורשה או תידחה הגישה לאזור.

זיהוי בעזרת טביעת אצבע – בקרת כניסה ביומטרי טביעת אצבע עובדת בדומה לזיהוי בקרבה רק עם שינוי שיטת האימות, שיטה זאת מאמתת את זהות האדם בעזרת טביעת אצבע של העובד – השיטה הזאת מאוד מתקדמת טכנולוגית ומוודאה כך כי באופן וודאי רק האנשים המורשים יוכלו להיכנס לאזור.

זיהוי בעזרת פניםבקרת כניסה זיהוי פנים מאפשרת בקרה אחר מעבר אנשים לפי זיהוי תווי הפנים שלהם, הטכנולוגיה הנ"ל נחשבת למתקדמת ביותר ומוודאה באופן ברור את זהותו של האדם, תוך מתן הרשאות גישה לפי ההרשאות אותם קובע המנהל.

אני מעוניין בבקר כניסה בכניסה לעבודה, האם הוא יכול לשמש גם כשעון נוכחות?

בדומה לשעון נוכחות, גם בקר הכניסה מזהה בין אדם למספר תג כלשהו רק כמובן עם תוספת של הרשאות נוספות.

ניתן להעביר את הנתונים של הבקר למערכת נוכחות ולהשתמש במעברים בבקר כדיווחי נוכחות, אך הדבר אינו מומלץ לרוב, שכן בבקר הכניסה תקבלו ריבוי החתמות שאינו באמת רלוונטי עבורכם בחישוב השכר של העובדים, לכן בהתאם לסוג העובדים שלכם נוכל להמליץ על המוצר המתאים והשילוב הטוב ביותר עבורכם.

לסיכום, בקרת כניסה ממוחשבת תורמת רבות באבטחת אזורים רגישים, כמו גם בניתור התנועה בבית העסק, מעבר לכך ניתן להשתמש בבקר גם לדיווחי נוכחות של העובדים דבר אשר יכול להוות חיסכון של ממש וזאת כמובן בהתאם לדרישות בית העסק.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים ויועץ שלנו יחזור אליכם בהקדם.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן