שעון נוכחות דרך הטלפון – העתיד כבר כאן?

בתקופה האחרונה רבות מחברות המשק מאפשרות לעובדים שלהם לעבוד מהבית, כתוצאה מכך נדרשים העובדים להודיע על שעות העבודה שלהם באמצעות שעון נוכחות דרך הטלפון.

נשאלת השאלה כמה הפתרון הזה חיוני ויעיל אל מול הגישה הישנה של דיווח העובדים מהמשרד בעזרת שעון ייעודי המותקן בבית העסק והאם שעון שכזה עדיין רלוונטי בימים אלו.

נתחיל מכך ששעון הנוכחות הממוקם בבית העסק עדיין רלוונטי ונפוץ, עם זאת בתקופה האחרונה עולה הדרישה לעבוד מהבית ואיתה עולה הביקוש למערכות מתקדמות שייתנו פתרון לכך, המגמה החדשה מאיימת על מקומו של השעון הפיזי ככלי מספר אחד בדיווח שעות עבודה אך האם יש פה יותר מרק איום? הגיע הזמן לבדוק.

מהם היתרונות של שעון נוכחות דרך הטלפון?

דיווח נוכחות אינטרנטי מאפשר לעובדים לדווח גם אם הם לא נמצאים פיזית בבית העסק, שהרי הדבר היחיד שנחוץ להם הוא גישה לאינטרנט.

בנוסף, דיווח דרך הטלפון הנייד נפוץ בשנים האחרונות בעיקר בגלל יכולותיו לאפשר מעקב שעות אחר עובדי שטח אשר לא מגיעים לבית העסק.

דיווח אינטרנטי הוא כלי מתקדם ושימושי ומאפשר גם למנהלים להגביל את העובדים לדיווח מאזורי מיקום ספציפיים או מכתובות IP מוגדרות מראש.

תמונת חוויה של שעון נוכחות דרך הטלפון

אז למה אני צריך שעון נוכחות בבית העסק?

חוק דיווח נוכחות אינו מחייב שימוש בשעון בבית העסק ואינו קובע איך כל בית עסק יבצע רישום שעות של העובדים שלו, עם זאת הצבת שעון נוכחות בכניסה לבית העסק תורמת לניהול עובדים יעיל ויכולת בקרה איכותית אחר נוכחות העובדים.

אין זה סוד שבעידן החדש השעון הפיזי ניצב אל מול תחרות קשה בדמות דיווחים טלפוניים ואינטרנטיים, אך עם זאת השעון פיזי נשאר רלוונטי מתמיד ורוב החברות במשק מעדיפות לבצע מעקב אחר העובדים המגיעים למשרד באמצעותו ולא באמצעות המחשב או הטלפון הנייד של העובדים.

איך אני ניגש לשעון הנוכחות מהטלפון?

ניתן לדווח דרך הטלפון באמצעות אפליקציית ווב – כניסה לאתר אינטרנט ושימושו כשעון נוכחות אך עם זאת קיימת שיטה נוחה בהרבה והיא אפליקציית שעון נוכחות – יתרונות האפליקציה נובעות מנוחות השימוש בה וקלות התפעול עבור העובדים.

יש לי טלפון כשר האם זאת בעיה?

המערכת שלנו מאפשרת גם דיווח טלפוני באמצעות שיחת טלפון, הפתרון נפוץ בעיקר בקרב חברות אשר עובדיהם מחזיקים בטלפון כשר, אך לא רק, הפתרון מאפשר גם הגבלה לדיווח ממספרי טלפון מורשים ובכך בית העסק יכול לאמת את הגעת העובד למקום העבודה.

שעון נוכחות דרך הטלפון משמש כאלטרנטיבה יעילה ונוחה עבור עסקים שמאפשרים לעובדיהם לעבוד מהבית, כמו גם לעסקים עם ריבוי של עובדי שטח ואנחנו בטוחים שעם הזמן הפתרונות יהיו יותר ויותר נוחים, קלים ומרשימים.

ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות פותחת את התחום של נוכחות עובדים בצורה המאפשרת לכל בית עסק לעבוד בצורה הכי מתאימה ונוחה עבורו.

אנחנו בלומן מד-עת מספקים שעון נוכחות דרך הטלפון באמצעות אפליקציית שעון נוכחות מתקדמת כמו כן אנו מציעים גם שעון נוכחות דרך המחשב באמצעות דיווח נוכחות אינטרנטי, כל הנתונים מגיעים לאותה מערכת וניתן אף לייצא אותם לכל תוכנות הנוכחות הקיימות בשוק.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן