טיפים לקריאת כרטיסים נכונה

קורא כרטיסים הוא התקן אלקטרוני מיוחד המאפשר קריאה של מידע מתוך כרטיסים חכמים או כרטיסי זיכרון הבזק. חלק מהקוראים משמשים גם לצורך כתיבה של המידע, כמו לדוגמא קידוד פרטים אישיים או מתן הרשאות כניסה עבור עובדים. חברות וארגונים משתמשים בקוראי כרטיסים במסגרת שעוני נוכחות, וזאת לצורך ניהול שעות העבודה.

הטיפ החשוב ביותר לקריאת כרטיסים נכונה הוא להיעזר בהתקן איכותי. לא כל מכשיר יודע כיצד לקרוא את הכרטיסים המגנטיים המתקדמים, בעיקר במקומות עבודה רגישיים שבהם נדרש להעביר כרטיס עובד כגון משרד הביטחון, חברות היי טק וכדומה. קריאת כרטיסים דורשת שימוש בהתקן משוכלל ומתקדם. הטכנולוגיה המאפשרת את פענוח וקידוד המידע היא זו שתקבע עד כמה הקריאה תהיה מדויקת ויעילה.

התקן שקורא כרטיסי עובדים

בדיקות חשובות לפני רכישה של קורא כרטיסים

על מנת לנצל את היכולות של קורא כרטיסים יש לבחור היטב את ההתקן. בהקשר הזה כדאי לציין מספר טיפים מועילים שיבטיחו קריאת כרטיסים נכונה:

  1. בדקו את המאפיינים – קורא כרטיסים חייב להיות בעל מאפיינים טכניים מתקדמיים. את המאפיינים הללו ניתן לראות על גבי המכשיר עצמו, או לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע. המאפיינים החשובים הם מספר המשתמשים, חומרה, סביבת טמפרטורה, סביבת לחות, מערכת הפעלה, מתח עבודה, אלגוריתם זיהוי, שפת תפריט, חיווי קולי ובקרת כניסה. במידה ומדובר על מערכת בקרת כניסה ביומטרית אופטית משולבת קורא כרטיסי קירבה, יש לבדוק גם את מספר טביעות האצבע, מספר התנועות וחיישן טביעת האצבע.
  2. יכולת עבודה – בררו כיצד המערכת פועלת, ומה הכרטיס דורש על מנת להציג נתונים. מערכת בקרת כניסה משוכללת תאפשר יכולת עבודה עצמאית ללא מחשב, באמצעות שליטה מלאה וידידותית למשתמש. מצד אחד, קריאה נכונה של כרטיסים לא אמורה לסבך אתכם או לגרום לכם לבזבוז זמן בעבודה. מצד שני, הקריאה חייבת להיות מבוססת על עקרונות מוצלחים ונכונים. שילוב בין הפרמטרים הללו יקבע עד כמה הקריאה תהיה מדויקת.
  3. סוגי תקשורת – נתונים על סוגי תקשורת של מערכות בקרת כניסה לרוב לא אומרים כלום עבור הלקוחות. זה המקום להפעיל את הידע של נותני השירות, להתייעץ עם גורם מקצועי, ולקבל המלצות על מערכות שונות. סוגי התקשורת רלוונטיים בעיקר כאשר מתכננים לרכוש בקרת כניסה ביומטרית אופטית, אולם יש גם מערכות נוספות הדורשות שימוש בתקשורת מלאה ויעילה.

איך ניתן לייעל את העבודה בעזרת כרטיסים מגנטיים?

קורא כרטיסים יכול לעזור לכם לייעל את העבודה בעסק או במשרד. בדקו היטב איזה קורא אתם רוכשים, ומי החברה המייצרת אותו. נסו לברר לגבי תקופת אחריות, הדרכה והתקנה של המוצר. במידה ואינכם יודעים להפעיל את הקורא, אל תתביישו לבקש הוראות.

לסיכום, קריאה של כרטיסים מגנטיים היא חלק בלתי נפרד מהעולם המודרני. הקריאה מבוססת על שיטות טכנולוגיות מתקדמות, אולם השימוש בפועל הוא פשוט, מוצלח ואפקטיבי.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן