שעון נוכחות לעסק קטן

ראשית, נשאלת השאלה האם יש חובה עליי לרכוש שעון נוכחות לעסק קטן?

התשובה היא כן ולא ולכן תהיו איתי על מנת שנוכל להבין לעומק את הסיבות בעד התקנת שעון ואת הסיבה המרכזית שאין זאת חובתכם.

למה לא חובה להשתמש בשעון נוכחות עובדים? על פי חוק כל עסק מחויב לבצע רישום של שעות הנוכחות של עובדיו ללא תלות בגודל העסק, אולם השיטה בה בית העסק יבחר לבצע את רישום השעות נתונה לחלוטין לבחירת העסק עצמו ואינה קבועה באופן נחרץ בחוק – ניתן באמצעים דיגיטאליים, אלקטרונים או מכנים.

אז אם על פי חוק אין התניה בהצבת שעון בעסק למה בכל זאת כתבתי בתשובתי שכן היא גם תשובה, כפי שבוודאי שמתם לב רוב העסקים מציבים שעון נוכחות בכניסה לעסק וזה לא במקרה.

הסיבה שהרוב המוחלט של העסקים מחליט להתקין שעון נוכחות לעסק נעוצה בעובדה שזהו הכלי הנוח, הפשוט והאמין ביותר לרישום שעות העבודה, לכן גם אם אין חובה בחוק להשתמש דווקא בכלי זה מומלץ לעסקים להתקין שעון ולעבוד בצורה יעילה ונוחה.

שעון נוכחות לעסק קטן

 למה שעון נוכחות טביעת אצבע נפוץ כל כך?

כפי שציינתי קודם, הכלי הנוח והאמין ביותר לדיווח שעות הוא שעון הנוכחות המוכר והידוע, הסיבה שמעסיקים רבים אוהבים להשתמש דווקא בשעון נוכחות טביעת אצבע נעוצה בעובדה שטביעות אצבע הן דבר ייחודי בין כל אדם ולכן מונעים זיוף שעות על ידי העובדים.

כל זאת, בשילוב מחיר אטרקטיבי ביחס לטכנולוגיות זיהוי אמינות נוספות, כגון: טכנולוגיית זיהוי פנים, גורמות למעסיקים להעדיף ולבחור את שיטת אימות העובד בעזרת טביעת אצבע.

שעוני נוכחות נבחרים שלנו

דגשים בבחירת שעון נוכחות לעסק קטן

1. סוג העובדים שלכם – למשל, לעובדי כפיים נמליץ על שימוש בשעון זיהוי פנים שכן טביעות האצבע יהיו לרוב שחוקות מדיי מכדי לעבור בצורה קלה בשעון טביעת אצבע.
2. סוג העסק – למשל, עסק של משלוחים או עסק המעסיק מספר רב של עובדי שטח נמליץ על שימוש באפליקציית שעות נוכחות עם יכולת קבלת מיקום הדיווח של העובד.
3. סוג העובדים שלכם – למשל, לעובדי כפיים נמליץ על שימוש בשעון זיהוי פנים שכן טביעות האצבע יהיו לרוב שחוקות מדיי מכדי לעבור בצורה קלה בשעון טביעת אצבע.סוג העסק – למשל, עסק של משלוחים או עסק המעסיק מספר רב של עובדי שטח נמליץ על שימוש באפליקציית שעות נוכחות עם יכולת קבלת מיקום הדיווח של העובד.יכולות בקרה על שעות העובדים – חשוב לבדוק לאן נתוני השעון מגיעים והאם אתם יכולים לצפות בדיווחי העובדים אונליין.

אז על מה דיברנו בעצם ואיך זה עוזר לעסק שלכם?

לסיכום, שעון נוכחות מסייע בכל מקום עבודה, החל מעסק קטן של 5 עובדים ועד רשתות ענק שמעסיקות אלפי עובדים.

המשותף בין כולם? העובדה שעלות שכר העובדים הינה חלק משמעותי מהוצאות החברה וכי על פי חוק על כל העסקים לבצע רישום מסודר של שעות העובדים.

אחד הפתרונות המומלצים והיעילים לחסכון בעלויות ולדיוק ברישום שעות הינו התקנת שעון נוכחות עובדים.

כמו כן, לעסק קטן שמעסיק בעיקר עובדי שטח אנו נמליץ דווקא על שימוש באפליקציית רישום שעות.
אנו מספקים את שלל הפתרונות לניהול שעות העובדים החל מעסקים קטנים ועד רשתות ענק ועיריות בעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

רוצים לקבל ייעוץ אישי מסוכן מומחה עבור העסק שלכם? השאירו פרטים ותקבלו מענה על כל שאלותיכם עוד היום.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן