יש לכם עובדי שטח? הטיפים שיגלו כמה הם באמת עובדים!

למה צריך שעון נוכחות לעובדי שטח? כפי שבוודאי כל מעסיק יודע, ניהול שעות עובדי השטח הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר, הסיבה העיקרית לכך היא שעובדי השטח לא נוכחים פיזית במשרד.

שעון נוכחות מיועד לבצע רישום שעות מסודר ותקין של שעות העבודה ורובנו משייכים אותו למשרד, מה שמעלה את השאלה >> איך בוחרים שעון נוכחות לעובדי שטח?

כפי שבוודאי כל מעסיק יודע, ניהול שעות עובדי השטח הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר, וזאת בעיקר מהסיבה שעובדי השטח לא מגיעים למשרד כשאר העובדים והיום שלהם גדוש במשימות ובנסיעות.

עובדה זאת, גורמת לכך שלמעסיק מאוד קשה לבצע רישום של שעות העבודה שלהם בצורה איכותית ואמינה.

עובדת שטח מחתימה נוכחות מהטלפון הנייד

אז מה אפשר לעשות כדי להתייעל?

  1. דיווח נוכחות אינטרנטי או אפליקציית שעון נוכחות, בעזרת הכלים הללו תוכלו לדרוש מהעובד לדווח את שעות העבודה שלו, היתרון הגדול הוא שבו בזמן תקבלו גם את המיקום בו העובד נמצא(נתון לבחירתכם אם אתם רוצים לחייב קבלת מיקום) בדרך זאת תוכלו כמובן להיות בשליטה טובה יותר אחר עבודתו במהלך היום.
  2. הפקת דוחות נוכחות לפי מיקום, בעזרת צפייה בדוח הנוכחות של העובד כולל מיקום תוכלו לגלות מקומות בהם תוכלו לייעל את סידור העבודה ובסופו של דבר לחסוך בעלויות.
  3. צפייה בנוכחות אונליין, בעזרת מערכת אינטרנטית ייעודית תוכלו לצפות בנוכחות העובדים שלכם אונליין. אין צורך בקליטת נתונים או בכל הליך אחר – הנתונים מגיעים ישירות למערכת שלכם.

איך בוחרים אפליקציית שעון נוכחות לעובדי שטח?

בחירת חברה המספקת עבורכם דיווח נוכחות אינטרנטי הוא חלק חשוב וקריטי, מה חשוב לבדוק לפני סגירת העסקה ובחירת המערכת?

  1. אמינות קבלת מיקומי הדיווח – על מנת שתוכלו לסמוך על המיקומים אותם תקבלו כדאי לברר את דיוק השירות.
  2. קלות ונוחות התפעול עבור עובדי השטח – אין זה סוד שלעובדים קשה לבצע שינויים במתכונת העבודה שלהם, לכן מומלץ שהשינוי אליו אתם מכוונים יתבצע בעזרת כלים פשוטים ונוחים ככל האפשר על מנת שלעובדים יהיה קל לשתף פעולה.
  3. יכולת המערכת להגבלת דיווחי הנוכחות לפי מיקומים/אזורים – למשל מניעה לעובד לדווח מביתו או הפוך.
  4. התממשקות לתוכנת הנוכחות – מומלץ עוד יותר שמערכת הדיווחים ומערכת הנוכחות יהיו מערכת אחת ובכך כל הנתונים יהיו מרוכזים במעטפת אחת בצורה נוחה.
  5. שרות ותמיכה – כמו בכל מוצר אותו אתם רוכשים, כדאי לשים לב לשרות ולתמיכה שהחברה מספקת.

בעקבות נגיף הקורונה עלה השימוש בעובדי שטח, שליחים עד הבית ועוד שירותים אשר אינם דורשים הגעת העובדים למשרד.

על מנת שאתם בתור עסק תוכלו להתמודד עם המצב החדש בצורה הטובה ביותר מומלץ לנהל את שעות העובדים שלכם בצורה מיטבית, עבור עובדי המשרד, עובדי השטח או העובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לחסוך בעלויות העסק ולהגיע למטרות שלכם, אנו ממליצים לקרוא גם על הטעויות הנפוצות שמעסיקים עושים עם עובדי שטח.

לומן מד-עת הינה חברה וותיקה ומוכרת בתחומה בכל הנוגע לבקרה ומעקב אחר נוכחות העובדים.

איך אנחנו יכולים לעזור?

אנו מספקים שעוני נוכחות, אפליקציית שעון נוכחות ודיווח אינטרנטי ומה היתרון הגדול? כל הנתונים מהשעון הפיזי וגם מהשעון האינטרנטי מגיעים למערכת נוכחות אחת!

רישום שעות העובדים מעולם לא היה נוח יותר!

השאירו פרטים ואנו נדאג לחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית !

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן