תחזוקת שעון נוכחות

מעקב אחר שעות עבודתם של העובדים בבית העסק הוא נושא לא פשוט. מעקב לקוי עלול לגרום לטעויות בחישוב שעות העובדים ומכאן לבעיות בחישוב השכר. שעוני נוכחות מותקנים בעסק, ובכל פעם שעובד מתחיל את שעות העבודה או מסיים אותן הוא מעדכן אותו. כך גם המנהלים וגם העובדים נגישים למידע הנוגע לשעות העבודה שלהם בצורה קלה וברורה.

תחזוקה של שעון נוכחות

דגשים עיקריים בתחזוקת שעון נוכחות

  • כמה שעוני נוכחות כדאי להתקין בבית העסק? כמות שעוני הנוכחות הנדרשים מושפעת משני גורמים עיקריים – כמות העובדים בבית העסק אשר נדרשים להשתמש בהם וגודלו הפיזי של המקום. הרעיון הוא ששעוני הנוכחות יהיו זמינים לעובדים, ושהאחרונים לא יצטרכו ללכת מרחק רב אליו. נוחות היא מה שצריך להנחות אותנו בהתקנת השעונים.

  • היכן להתקין את שעון הנוכחות? כמו שציינו, נוחות היא מילת המפתח בכל הנוגע לנושא הזה. בתי עסק רבים בוחרים להתקין את שעון הנוכחות סמוך למקום הכניסה / יציאה של העובדים. חשוב כי המקום יהיה נגיש לעובדים השונים. במידה והעובדים נמצאים בכמה מוקדים, כדאי להתקין לפחות שעון נוכחות אחד בכל מוקד שכזה.

  • טיפול בתקלות – במידה ונתקלתם בתקלה בשעון הנוכחות מומלץ להימנע מטיפול עצמאי בתקלה. כמובן שבראש ובראשונה נבדוק בהוראות של שעון הנוכחות על מנת לראות אם מדובר בתקלה תפעולית פשוטה. במידה ולא מדובר בכך, מומלץ לפנות אל החברה ממנה רכשתם אותו ולהתייעץ עמה כיצד לטפל בתקלה.

  • תחזוקה שוטפת של שעון הנוכחות – כמו מכשירים טכנולוגיים אחרים, שעוני נוכחות ידרשו לעתים תחזוקה שוטפת בסיסית על מנת לעבוד בצורה תקינה לאורך זמן. כאשר שעון הנוכחות מותקן אצלכם בעסק, מומלץ להבין מה התחזוקה הנדרשת עבור השעון ולהקפיד עליה.

תחזוקת שעון נוכחות

בחירת שעון הנוכחות המתאים עבור בית העסק

  • שעוני נוכחות הם כלי פשוט ונוח העוזר מאוד להתנהלות השוטפת של בית עסק המעסיק עובדים רבים. על כן, מומלץ להשקיע ברכישה של שעון נוכחות איכותי ומתקדם. אנו בחברת א.א לומן מד-עת מספקים שעוני נוכחות איכותיים לבתי עסק.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן