הצורך במערכות לחישוב דו"חות נוכחות

במקומות עבודה רבים על מנת לדעת כמה שכר יש לשלם לעובדים, מציבה ההנהלה שעון נוכחות בכניסה למקום העבודה, וכך העובדים יכולים להחתים את השעון כשהם נכנסים ויוצאים מן העבודה .עם זאת, אין זה מספיק רק להתקין שעון נוכחות בכניסה למקום העבודה, אלא יש צורך גם במערכות מתאימות אשר יחשבו את הדו"חות הללו ויוכלו להפיק את תלושי השכר המתאימים, ואולי אף מעבר לכך. כך מחלקת השכר של מקום העבודה יכולה לעבוד בצורה יעילה יותר,ומקום העבודה מתנהל בצורה מסודרת ומאורגנת.

חישוב דוחות נוכחות בצורה ידנית

הצרכים המיוחדים מן המערכת

  • הזנת ימים מיוחדים – שימו לב שאם אתם רוכשים ומטמיעים מערכות להפקת של דו"חות נוכחות, אתם צריכים שמעבר לחיבור אל שעון נוכחות, אתם תוכלו להזין גם פרטים מיוחדים הקשורים לימים שבהם העובדים לא שהו במקום העבודה. כך למשל אתם צריכים שתהיה לכם אפשרות להזין לעובדים ימי מחלה, ימי חופש, ימי חל"ת, וכיו"ב. בנוסף, המערכת תוכל לספק לכם מידע בנוגע לעובד – האם נותרו לו עוד ימי חופש לניצול? האם יש לו עוד ימי מחלה? זאת ועוד, ניתן בהתאם להזין מקרים מיוחדים כמו למשל חופשה שלעובדת בהיריון מתקדם או חופשת לידה, וכיו"ב.

  • עבודה למשרות שונות – שימו לב כי מערכת לחישוב של הדו"חות, צריכה בהתאם גם לתקשר עם שעון נוכחות אשר אפשר והוא קולט לתוכו עובדים אשר יש להם מסגרת עבודה שונה לגמרי. אפשר ובמקום העבודה שלכם ישנם עובדים אשר עובדים לפי שעה, ואילו אחרים על בסיס יומי. עובדים אחרים אולי מועסקים בכלל בשכר גלובלי. בכל המקרים הללו, הן השעון והן המערכת צריכים לדעת לסווג כל עובד, כדי שבסופו של יום – המערכת תפיק עבורו את תלוש השכר המתאים.
שעון נוכחות

לבחור במערכות המובילות שלנו

אם אתם זקוקים למערכות מתקדמות במיוחד לחישוב של דו"חות נוכחות, אתם מוזמנים כבר עכשיו ליצור קשר עם חברת א.א. לומן מד-עת. החברה מתמחה בשיווק של שעוני נוכחות מכל סוג למקומות עבודה ברחבי הארץ. במסגרת השירות שלנו, נשמח גם להטמיע ולשווק לכם מערכות הולמות לחישוב של כלל דו"חות הנוכחות במקום העבודה, לעבודה פשוטה,נוחה ויעילה!

חישוב דוחות נוכחות

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן