כיצד שעון נוכחות יכול לשדרג לך את העסק?

שוקל לרכוש שעון עם מערכת נוכחות טובה ונוחה לשימוש, שתעזור לך לעקוב אחר העובדים ולוחות העבודה שלהם? הנה כמה סיבות למה כדאי לך להשתמש בשעון נוכחות איכותי.

למה שילובו עם מערכת נוכחות טובה הוא המפתח לניהול מוצלח?

כאשר אתה מנהל עסק, אחד מהדברים החשובים ביותר שאתה צריך להשתמש בהם הוא שעון נוכחות עובדים. ישנם הרבה יתרונות לשימוש בו, בזכות היתרונות הרבים של השעון הוא יעזור לכם לחסוך זמן וכסף.

בנוסף, שעון עובדים מתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

ישנן שתי סוגי תוכנות נוכחות מרכזיות איתן נוכל לעבוד היום: תוכנת נוכחות דסקטופ שתשב ותגובה על המחשב שלכם ותוכנת נוכחות אינטרנטית שתשב ברשת ותגובה במערכות ענן.
במידה ונבחר באופציה ה"חדשנית" יותר שהצטרפה לשוק לאחרונה, הענן, אחד היתרונות הבולטים יהיו אחסון המידע ונגישותו.

מידע נוסף בנושא ניתן למצוא במאמר תוכנת נוכחות בכל עסק.

שעון נוכחות יכול לשדרג לך את העסק

כל המידע על העובדים יהיה מאוחסן במקום אחד ובטוח

אחת מהדרכים הנפוצות ביותר שתופתעו לשמוע שאנשים עדיין משתמשים בה לעקוב ולנהל את עובדיהם ואת לוחות זמניהם, היא לבקש מהעובדים לכתוב את שעות העבודה שלהם כשהם מגיעים ועוזבים את העסק אם זה על דף נייר, או במחשב(אקסל, וורד וכד').
זה אמנם יכול להיות פשוט לראות בדרך זו מתי העובד הגיע ומתי עזב את העבודה, למרות שגם פה מהימנות הדיווח בעייתית, אבל לא תוכלו או אולי תבזבזו זמן רב לחבר את כלל הנתונים הנוספים וניתן לומר החשובים יותר ביחד ולראות כיצד אלה משפיעים על העסק שלך.

לעומת זאת, בעזרת תוכנת נוכחות בענן, כל הנתונים ישמרו באינטרנט בצורה בטוחה.
ככה שתוכלו לחשב ולחבר את כלל הנתונים בקלות ולראות מי העובדים שמשקיעים הכי הרבה שעות והאם המאמצים שלהם משפיעים על העסק שלך לטובה או לרעה.

נמאס לכם לחפש בקלסרים עצומים אחר המידע? מכיוון שכל המידע זמין ברשת, תוכלו להיכנס אליו בכל זמן ומכל מכשיר בקלות רבה ללא צורך בניירת מאובקים וחיפוש סיזיפי של מידע רלוונטי.

ניהול העובדים מרחוק

מערכת נוכחות טובה תיתן לכם את האופציה לניהול העובדים מרחוק, זהו יתרון משמעותי ביותר ויאפשר לכם ניהול עובדים יעיל בכל זמן ומכל מקום.

לא תצטרכו תמיד להיות במקום העבודה על מנת לוודא שהעובדים אכן מגיעים בזמן ועובדים במהלך משמרתם.

תוכלו לראות מכל מקום מי העובדים שנמצאים כרגע בעבודה, לקבל התראות על הגעתם ועזיבתם את מקום העבודה ועל בסיס זה לחלק להם את המשימות וההנחיות הנדרשות. לא תצטרכו לבזבז שעות על גבי שעות בטלפונים רק על מנת לדעת מי נמצא ומתי הגיע או עזב כל עובד.

ע"י שימוש במערכת נוכחות טובה העובדים מקבלים את המנוחה לה הם זכאים ובעיקר צריכים

מי לא מכיר את זה שאתה מתחיל לעבוד, שוכח את הכול מסביב וגם את זה שאתה צריך לקבל את המנוחה שמגיעה לך וממשיך לעבוד בלעדיה. זה אמנם יכול לגרום לתוצרת עבודה גדולה יותר שנעשית, אך זה ישפיע על איכותה של התוצרת ועל ביצועי ומצב הרוח של העובדים, שהיום ידוע לכולם שחשוב על מנת להבטיח עבודה יעילה ואיכותית.

כאשר לכולם יש כרטיס עובד מסודר, תוכלו לנהל תזכורות שישלחו לעובדיכם ולכם, ויזכירו כי הגיע הזמן לקחת הפסקה, או ללכת הביתה. ואתם תוכלו לוודא שאכן זה נעשה.

חישוב שכר בצורה טובה יותר

יתרון שאמור להישמע מובן מאליו אך הרבה מעסיקים מתעלמים ממנו הוא שע"י השימוש בשעון ומערכת נוכחות, אינטרנטית או אחת שיושבת על המחשב עצמו. יהיה לכם כמעסיקים מספרים מדויקים ביותר של כמות השעות שהעובדים שלכם משקיעים בעבודה, מה שיקל עליכם לחשב את משכורותיהם ביעילות ומהירות, ולחסוך זמן רב וכסף.

אלו הן כמה מהסיבות המרכזיות בגללן כדאי לכם לרכוש מערכת נוכחות לעסק שלכם ולנהל את עובדיכם בצורה טובה יותר. מקווה שהכתבה עזרה לכם לגבש החלטה נכונה ומבוססת יותר בכל הנוגע לצורת ניהול שעות העובדים שלכם.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן