איך לבחור חברה המציעה שעוני נוכחות?

כל חברה צריכה להשתמש בשעון נוכחות טוב, זיוף שעות עבודה הינה בעיה נפוצה ושימוש בעזרים כמו שעון נוכחות ביומטרי או אפליקציית נוכחות מבוססת מיקום יכולה לחסוך לעסק שלכם עשרות אלפי שקלים בתשלומי שכר.

כבעל עסק, סביר להניח שאתם מבינים את חשיבות ניהול המשאבים בהבדל שבין עסק מצליח לאחד שמתקשה.

כאשר זרימת מזומנים, אספקה וציוד הם משאבים שעולים ישר למחשבה כשעוסקים בניהול משאבים, אחד הדברים הכי חשובים שאתם כבעלי עסקים צריכים לשים לב אליהם הוא זמן.

אם אי פעם הגעתם קרוב מאוד לדד ליין או מיהרתם לפגישה עם קולגה, אתם מבינים כמה לניהול זמן יש השפעה ישירה על יעילות.

כאשר אתם מוסיפים עוד אנשים לצוות העובדה שלכם, שעות העבודה שלהם – וכנגזרת מכך גם יעילותם יכולים להימדד בעזרתה של מערכת נוכחות איכותית אשר לרוב גם מתממשקת עם מערכת השכר ונותנת לכם כלי יעיל שחוסך המון זמן והמון כסף.

בנוסף, שכר העובדים הינו אחד ההוצאות העיקריות ברוב בתי העסק, הצבת שעון נוכחות יכולה לחסוך עלויות ניכרות מעלויות השכר, לכן שליטה על שעות העובדים שלכם תוכל להוביל גם לחיסכון בהוצאות השכר ולהגדלת הרווחים של החברה.

לומן מד-עת - חברה המציעה שעוני נוכחות

איך נדע מאיזה חברה לרכוש את מערכת הנוכחות שלנו?

שאלה זו, תלויה מאוד באופי העבודה בעסק שלכם.

כפי שאתם בטח יודעים כל עסק מתנהל בצורה שונה ומעסיק עובדים מסוג אחר, בחירת השעון והתוכנה צריכה להיעשות תוך התחשבות במשתנים הללו.

למשל, עסק כמו מוסך שבו עבודה עם הידיים היא הכרחית, ולעיתים קרובות לכלוך וכד', לא מומלץ להשתמש בשעון טביעת אצבע ויאלץ לפנות לחברות שמציעות אלטרנטיבה, אצלנו בלומן מד-עת היינו ממליצים במצבים כאלה או דומים להשתמש באופציה כמו אפליקציית שעון נוכחות או שעון שעובד עם זיהוי פנים של העובד.
מה שאומר שבחירת החברה והשעון יאלצו להיות מותאמות לצרכים שלכם.

גם המסביב חשוב, מה הכוונה?

כאשר מתעסקים עם מערכת חדשה, פשוטה לתפעול ככל שתהיה תמיד נצטרך עזרה ויעלו שאלות שעליהן נרצה תשובות, אצלנו בלומן אחד הדברים שמצאנו כחשובים ביותר לאחר 70 שנה של עבודה מול עשרות אלפי לקוחות הוא החשיבות של שירות לקוחות מקצועי, אדיב ומהיר.

לכן עומדים לשירותכם צוות רחב ומקצועי שישמח לענות לכם על כל שאלה, מתחילת הדרך ולכל אורכה.

מה חשוב לזכור לפני בחירת חברת נוכחות?

לסיכום, כל בעל עסק חייב לבצע מעקב אחר שעות העבודה של המועסקים שלו, בין אם הסיבה לכך היא חיסכון בזמן, ניהול חכם או חיסכון בעלויות השכר. יחד עם זאת, חשוב שבחירת כלי המעקב תתבצע באופן מיטבי מול גורמים בעלי שם ומוניטין בתחום.

הפתרונות המוצעים בשוק רבים, החל משעוני נוכחות ביומטריים ועד אפליקציות ומערכות ממוחשבות. כמובן, כל כלי מעקב שכזה שונה מהאחר ומציע יתרונות וחסרונות, כאשר הדבר החשוב ביותר עבור הלקוח הוא לבחור חברה המציעה שעוני נוכחות שגם מעניקה שירות ותמיכה באופן מקיף.

אנו בלומן מד-עת מציעים את מגוון פתרונות הנוכחות הקיימים בשוק, עם וותק וניסיון מוכחים ועשרות אלפי לקוחות מרוצים, נוכל להציע לכם את הפתרון המדויק והמתאים ביותר עבור העסק שלכם, יש לכם עוד שאלות? רוצים לדבר עם מומחה בתחום?? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן