כך תרגילו את העובדים להחתים שעות עם שעון נוכחות

שעון נוכחות זוהי השיטה המקובלת בעולם כבר מעל לעשור אך בכל זאת, לא פעם אנחנו שומעים את בעלי העסקים מתלוננים על עובדים ששוכחים להחתים שעות נוכחות.

למה עובדים שוכחים לדווח שעות ולמה זה כל כך חשוב לגרום להם לזכור?

קודם כל, חשוב להבין כי מבחינת העובד רישום השעות זאת טרחה ולא דבר שיושב בראש מעייניו.

יתרה מזאת, יש עובדים שחושבים כי אם לא יחתימו אז אולי "ירוויחו" שעות נוספות, מתוך מחשבה שהמעסיק לא יבצע מעקב אחר השעות החסרות.

החתמת שעות עם שעון נוכחות

אז למה חשוב שאתה בתור מעסיק תגרום לעובד לדווח שעות?

כפי שציינו קודם, העובד לפעמים מתבלבל וחושב שאי החתמה משמעותה רישום שעות לא מדויק אשר יבוא לטובתו. על מנת לגרום לעובד לדווח יש לבצע ניהול עובדים יעיל ולבדוק את השעה בה הוא הגיע והלך בימים בהם הוא לא מדווח. בנוסף, אף מומלץ לדבר עם העובד ולהעיר לו על כך כדי שיבין שהוא לא מרוויח כלום מעצם אי ההחתמה.

ברגע שהעובד יפנים כי יותר קל עבורו לדווח שעות מאשר "לשכוח", כמות החוסרים בדוח הנוכחות תרד משמעותית ולכם בתור המנהלים תהיה פחות עבודה.

 למה כדאי להחתים שעות עם שעון נוכחות?

סיבה נוספת בגינה העובד שוכח לדווח שעות היא העובדה כי ביצוע רישום שעות לא נתפסת עבורו כפעולה פשוטה.

איך גורמים לפעולת ההחתמה להיות חלק מהשגרה? דרך טובה להבטיח שכחת החתמה הינה בעזרת הצבת שעון נוכחות בכניסה למשרד, התקנת שעון פיזי גורמת לעובד להיות מורגל לדווח כחלק משגרת העבודה שלו.

שעון נוכחות טביעת אצבע או זיהוי פנים הם השעונים המומלצים ביותר בשוק ונחשבים כיעילים, מדויקים ונוחים.

העובדים שלי לא מגיעים למשרד, איך אני גורם להם לדווח שעות בקלות?

עם התקדמות הטכנולוגיה נמצא פתרון נוכחות גם עבור עובדי שטח ועובדים מהבית.

הפתרון המומלץ ביותר הינו דיווח נוכחות באפליקציה, היתרון הגדול ביותר של שימוש באפליקציה הוא הנוחות עבור העובדים, העובדים מורגלים להשתמש בטלפון הנייד שלהם והוא נמצא עליהם כל הזמן, כך שאין צורך ברכישת מכשיר ייעודי נוסף או מאמץ מיוחד מצד העובד.

חישוב שעות הנוכחות הצורה הטובה ביותר

כרטיס עובד מלא ותקין בסוף החודש ללא צורך בתיקונים ידניים הוא השאיפה של כל בעל עסק, על מנת להגיע לשאיפה זאת יש לנהל נכון את העובדים שלכם.

בכתבה דיברנו על הסיבות בגינן עובדים שוכחים לדווח שעות, כמו כן הסברנו את השיטות המומלצות והנפוצות למנוע אי סדרים בדוח הנוכחות.

אנו מקווים שהכתבה עזרה לכם להבין קצת יותר את הצורך בשעון נוכחות, כמו גם את הפתרונות הקיימים לדיווח גם מחוץ לבית העסק.

במידה ואין ברשותכם מערכת ניהול שעות או שאתם מחפשים להשתדרג, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואחד מיועצי הנוכחות שלנו יחזור אליכם במהרה.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן