5 יתרונות בהחזקת שעון נוכחות זיהוי פנים בעסק שלכם

מה זה בכלל זיהוי פנים?

עם התקדמות הטכנולוגיה בכל יום שעובר, האנושות הולכת לאט לאט, או מהר מהר בכיוון ה "ללא מגע" (contactless) כמעט בכל אספקט בחיינו.

זה די ברור שבעתיד שלנו יתקדם כל-כך שאולי 90% מהדברים שאנחנו עושים היום בצורה ידנית יעברו אוטומציה ויהפכו להיות חסרי מגע בן אנוש וממוחשבים. 

אחד מהדברים שיעזרו לכך והעזרים הוא זיהוי פנים, הנושא המרכזי של הכתבה הזאת.

טכנולוגית זיהוי הפנים מסוגלת לאמת את זהותו של אדם ע"י ניתוח תמונה או סרטון. חלק מהטכנולוגיה הזאת מפותחת ברמה כזאת שאפילו בתמונה מטושטשת תוכל לזהות את האדם.

על מנת למנות את כל היתרונות מערכת זיהוי הפנים אצטרך לכתוב כתבה מאוד ארוכה. אבל היום, הפוקוס המרכזי יהיה על היתרון של שימוש במערכת נוכחות או יותר נכון שעון נוכחות אשר מבוסס על זיהוי פנים.

זיהוי פנים לעסק

1. חיסכון כספי

היתרון הראשון יהיה כסף, כולנו אוהבים לחסוך כסף לא?

מערכת נוכחות מבוססת זיהוי פנים תיתן למעסיק עזרה במעקב אחר נוכחות העובדים תוך כדי נטרול האפשרות לטעות אנוש. בעצם לעקוב אחר כמות השעות המדויקת שעבד העובד.

לא עוד שעות נוספות מיותרות ולא נכונות לדאוג לגביהן, שעון נוכחות זיהוי פנים מבטיח לכם תמורה ענקית לכסף תוך כדי חסכון וניהול נכון של הכסף הקיים.

2. דיוק

יתרון נוסף הוא שהכל אוטומטי ומדויק:

מערכת נוכחות בזיהוי פנים מדווחת בדיוק בכל המובנים, נוכחות, חיסורים שעות נוספות ועוד…

תהליך הזיהוי הוא מדוייק להפליא בכל פעם ובמהירות מדהימה.

המערכת מסוגלת להכיל אלפי משתמשים ולזהות את נתוני העובד בפחות משנייה, כל זה בדיוק של 100% ובלי שתרימו אפילו אצבע.

3. חסכון בזמן

אין צורך שהעובדים יגעו בשעון על מנת לדווח את כניסתם ויציאתם, מערכת זיהוי הפנים מאפשרת לעובדים לדווח כניסה ויציאה בזריזות וללא הצורך בהעברת כרטיסים, או נפנוף תגים.

4. מעלה את רמת הביטחון

מערכת זיהוי הפנים מונעת את בעיות הכניסה המוקדמת, כניסה מאוחרת וכניסת ה"חבר הכניס אותי".

אם המערכת לא זיהתה את הפנים שלך, השעות שלך לא נספרות! כמה פשוט ככה יעיל. בנוסף, בכל מקרה של בעיה תמיד ישנה במערכת תמונה של כל מי שהגיע לעסק באותו יום שתעזור בתחקורים עתידיים, לא עלינו כמובן!

5. התאמה ויעילות

היתרון האחרון הוא התאמה למצב הקיים והגברת יעילות:

השימוש בזיהוי פנים הוא אלטרנטיבה מדהימה לצמצום התפשטות של וירוסים ומחלות, אין מגע אין התפשטות, או לפחות אם ישנה אז מועטת.

לפיכך שמירה על עובדים בריאים, אומר שהם יגיעו לעבודה, מצב הרוח טוב יותר והיעילות שלהם עולה פי כמה וכמה.

לסיכום

אין ספק כי למערכת נוכחות המתבססת על זיהוי פנים ישנם יתרונות רבים וכי היא מתאימה מאוד לתקופתנו ולהתפתחות הטכנולוגית העולמית.

שעון נוכחות זיהוי פנים מציע פתרון נוכחות כולל, מקיף ואידיאלי לחברות קטנות וגדולות כאחד .

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן