שעוני נוכחות ממוחשבים

לומן שעוני נוכחות משווקת שעוני נוכחות ממוחשבים – המילה האחרונה בתחום מערכות הבקרה על נוכחות העובדים במקומות העבודה. עם לקוחות החברה נמנים חברות, ארגונים, מוסדות ציבור, מוסדות חינוך, בתי מלון וגופים גדולים נספים, ונשמח לשרת גם אתכם.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנות חייגו עכשיו 03-6826566 ונשמח לעמוד לשירותכם.

שעון נוכחות ממוחשב עם טביעת אצבע

מהו שעון נוכחות ממוחשב?

שעוני נוכחות נכנסו לשימוש כבר לפני עשרות שנים, מתוך מטרה לייעל את הפיקוח על מצב הנוכחות של העובדים במקום העבודה. זאת משום שהרבה פעמים לא ניתן היה לדעת אם עובד אכן שהה במקום העבודה ביום מסוים או בשעות מסוימות, כי חישוב שעות הנוכחות החודשיות התבסס על דיווחים אישיים של העובדים, שלפעמים לא היו אמינים דיים. לפני עידן המחשבים התקינו מערכות ידניות אשר החתימו את כרטיס העובד בשעת הכניסה ובשעת היציאה, אולם גם הן, כמובן, לא היו מדויקות מספיק. עם כניסתן של המערכות הממוחשבות, ניתן היה להשיג מעקב הרבה יותר מדויק, ולדעת בדיוק באיזו שעה העובד הגיע למקום העבודה ומתי יצא ממנו.

למעשה, כל המערכות המותקנות היום במוסדות והארגונים השונים הינן ממוחשבות, אולם כאשר מדברים על שעון נוכחות ממוחשב אנחנו מדברים על מערכת מתקדמת ביותר, המאפשרת לבצע דיווח נוכחות ולקיים מעקב צמוד גם אחרי עובדים שאינם עובדים במשרד. מערכת זו מאפשרת גם למי שעובד מהבית להתחבר אליה בצורה פשוטה דרך המחשב ולהכניס למערכת את שעת התחלת העבודה ואת שעת הסיום. בדרך זו המעסיק יכול לדעת בדיוק אם העובדים שלו ממלאים אחר הסכם העבודה ומשלימים את מכסת השעות שנקבעה להם, והעובדים יכולים להכניס למכסת שעות העבודה שלהם גם שעות שבהן עבדו מחוץ למשרד, היו ביום מחלה או שהו בחופשה.

לומן לשירותכם

אנחנו בלומן משווקים את הדור החדש של שעוני הנוכחות הממוחשבים, המתממשקים בקלות עם מערכות חישובי השכר השונות ומאפשרים לעובדים לנהל בקלות את דיווחי הנוכחות, ולמעסיקים – לעקוב אחריהם ביעילות. אם אתם מעוניינים לדעת בדיוק מה העובדים שלכם עושים ומתי, ולאפשר להם להיות הוגנים בדיווחים שלהם אליכם – שעון נוכחות ממוחשב הוא התשובה המושלמת עבורכם.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנות חייגו עכשיו 03-6826566 או צרו עמנו קשר דרך האתר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן