מהם היתרונות של כרטיס עובד?

יש יתרונות רבים לכרטיס עובד והם אלו שהופכים אותו לכל כך נפוץ. כרטיס עובד יכול להיות אמנם כרטיס די פשוט שמזכיר מאוד כרטיס אשראי אך הכוח שיש שלו ביד ומה שהוא מסמן הופכים אותו לנחשק עבור עובדים רבים וכמובן גם עבור חברות רבות. זה הזמן להבין מה היתרונות הרבים שיש לו.

כרטיס זול ויעיל שמשייך לחברה

היתרון הראשון של כרטיס  עובד הוא כמובן המחיר שלו. אולי נדמה לכם שכרטיס עובד יהיה סיפור מסובך לעשייה אך יש חברות שדואגות היום להכול ובמחיר של פחות מ-3000 שקלים. למעשה כרטיס עובד הוא בסך הכל כרטיס פלסטיק אך כדי לייצר אותו יש צורך במכונה. המכונה הזו יכולה להיות אצלכם בעסק בעיקר במידה ומדובר בעסק גדול שממשיך להעסיק עוד ועוד עובדים במשך השנה. אם לא מדובר בעסק גדול אפשר לבקש הדפסה אישית של הכרטיס מחברות חיצוניות. כמובן שהמחיר של בקרת הכניסה וכל שאר המכשירים שבהם ישתמשו עם כרטיס העובד יהיו גם הם במחירים נוחים.

כרטיסי עובדים

בקרת כניסה לעבודה נוחה יותר

כרטיס עובד מאפשר בקרה הרבה יותר טובה על העובדים. למעשה בקרת כניסה היא מתקן שמותקן בכניסה לעסק וכך העובדים יכולים להעביר את כרטיס העובד שלהם ותוך שניה אחת הם כבר יתחילו את ספירת השעות שלהם. זה נותן דיוק הרבה יותר גדול בספירת השעות, זה הרבה יותר נוח וגם חוסך הרבה טעויות וזמן. לא צריך שיהיה מנהל שיבדוק באופן ידני את העובדים שלו והוא למעשה יכול להיות מחוץ לעסק. הבקרה על העובדים תהיה הרבה יותר נוחה ויעילה וההתנהלות הכללית של העסק תשתפר פלאים.

לדעת מה באמת העובד עושה

עוד יתרון חשוב מאוד שכרטיס עובד מספק הוא היכולת להבין מה העובד באמת עושה. כאשר בעל העסק לא נמצא במקום הוא לא יכול לשלוט על העובדים שלו ובמצב כזה יש סיכוי שהם לא יעבדו או אפילו ייצאו מהעבודה. לא חסרים עובדים שיוצאים מוקדם מידי מהעבודה ובמצב כזה כרטיס עובד יכול להיות פתרון מעולה. כל מי שיוצא מהעסק יהיה חייב להעביר את כרטיס העובד שלו, ואם הוא לא יעביר, בקרת הכניסה תסמן. כמו כן עם כרטיס עובד אפשר לראות בדיוק מתי העובד מגיע לעבודה, מה שעות העבודה הממוצעות שלו, מה שעת ההתחלה הממוצעת שלו ומכך אפשר להפיק לקחים.

אפשר לספק הרשאות לכל עובד

יש עסקים גדולים מאוד, כמו למשל ארגונים גדולים, מפעלים או חברות פיתוח טכנולוגיות, שלמעשה לא יכולות לאפשר לכל עובד להיכנס לכל מקום. מצב כזה אולי נשמע לכם מוזר אך הוא יכול להיות מסוכן מאוד לארגון ובמקרים מסוימים אפילו לעובדים. כרטיס עובד מספק את היכולת להרשאות בעסק, כך עם הכרטיס האישי שיש לעובד הוא יוכל לפתוח דלתות מסוימות. כמובן שמדובר גם בביטחון לארגון כולו כדי שאנשים זרים ללא כרטיס עובד לא יוכלו להיכנס דרך אותן דלתות.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן