מהו שעון נוכחות ולמה הוא משמש?

זה הזמן להבין את כל הפרטים על שעון קטן שעושה הבדל גדול

על שעון נוכחות בטח כבר יצא לכם לשמוע אך לא בטוח שהבנתם בדיוק עד כמה הוא יעיל וכיצד הוא בכלל פועל. יכול גם להיות שלא הבנתם אלו סוגי שעוני נוכחות קיימים ומה החסרונות שלהם, שאמנם אינם רבים אך צריך להכיר אותם. זה הזמן להבין את כל הפרטים על שעון קטן שעושה הבדל גדול.

מהו שעון נוכחות ולמה הוא משמש?

שעון נוכחות הוא אחד מהאמצעים הכי יעילים שיש כיוון שהוא קטן ולא תופס מקום, הוא לא מורגש ומשתלם היטב בעיצוב ועדיים מספק יתרונות רבים לעסק גדול או קטן. שעון נוכחות הוא מתקן דמוי קופסה שמותקן בדרך כלל בסמוך לכניסה לעסק. שעון זה קולט את התגים, הכרטיסים או את הצ'יפים של העובדים וכך למעשה מתחיל לספור להם את שעות העבודה. כאשר הם מסיימים לעבוד הם יכולים להעביר שוב את הכרטיס או התג שלהם וכך הם מפסיקים את ספירת השעות. יש סוגי שעונים רבים כך שיש כאלו שהאפשרויות שלהם מגוונות יותר כמו עצירה אוטומטית של השעות או טביעת אצבע.

העברת כרטיס בשעון נוכחות

מה היתרונות של שעון נוכחות בעסק?

  • יש יתרונות רבים לשעון נוכחות בעסק אך הראשון שחייבים לדבר עליו הוא העבודה המדויקת. כל עסק יודע שהחתמת השעות של העובדים שלו היא משימה שיכולה להיות מסובכת מאוד באופן ידני מה גם שהיא לא נראית כל כך טוב. כאשר יש שעון נוכחות בעסק, דיווח נוכחות נעשה לקל ופשוט, כל מה שהעובד צריך לעשות הוא להעביר את התג שלו בתחילת וסוף יום העבודה וכך השעות מתחילות להיספר.

  • מעבר לעובדה שהשעות נספרות באופן אוטומטי בלי שהעסק צריך להשקיע בכך כוח אדם וזמן, הוא מקבל ספירה מדויקת הרבה יותר. לא רק שהוא חוסך בטעויות הוא גם יכול לחסוך בעלויות העסקת העובדים שלעתים ירשמו שעות לא נכונות בכוונה שיכולות לעלות לו בטווח הארוך ובמצטבר עם כל העובדים בכמה אלפי שקלים.

באופן כללי כאשר יש שעון נוכחות בעסק התדמית שלו טובה יותר. העבודה הופכת להיות נוחה הרבה יותר, כל העסק יכול להרשים את הלקוחות או את המועמדים לעבודה וליצור לעצמו שם מצליח יותר. אולי זה נראה כמו הבדל קטן אך אם לוקחים את כל היתרונות הללו, כולל היתרון התדמיתי החשוב הזה, ויחד עם הבקרה הנוחה יותר שהעסק מקבל על כל העובדים שלו בכל יום עבודה, מבינים מדוע זה כדאי.

/ 5.

שתף עמוד:
מאמרים נוספים
חישוב שעות עבודה

ניהול עובדים מרחוק

ניהול עובדים מרחוק הוא טרנד חדש במקום העבודה. זה התאפשר על ידי האינטרנט וטכנולוגיות תקשורת אחרות. עם הטכנולוגיות החדשות הללו, חברות הצליחו להגדיל את הפרודוקטיביות

קרא עוד »
דילוג לתוכן